
איך ניגשים לפרסום לדור הZ בדרך הנכונה
איך ניגשים לפרסום לדור הZ בדרך הנכונה העולם היום שייך לצעירים, כוח הקנייה שמתעצם עם השנים! לנגד עיננו צומח כאן דור עצום של לקוחות מצוינים
מעל חצי מיליון עסקים בישראל, כבר משתמשים בקמפיינים של פרסום באינסטגרם. התהליך זהה לפרסום ממומן בפייסבוק, וחשוב לנהל אותו בצורה מקצועית, להגדיר את יעד הקמפיין, קהלי היעד והתקציב היומי או הכללי.
פרסום באינסטגרם מגביר את המכירות, חושף עסקים לקהלים חדשים, חלקם אולי לקוחות פוטנציאליים, ומציג אתכם כחברה חדשנית, צעירה ומעודכנת.
אבל האינסטגרם לא סובל הכל, כלומר- אם אתם רוצים לנהל בו מותג, כדאי שתיקחו משרד פרסום מקצועי שיעשה לכם את זה. פרסום מוטעה או שגוי, שימוש בתכנים משמימים ותמונות שאינן מייצגות נכון את המותג, עלולים לחסל את הסיכוי שלכם למצוא חן בעיני מיליוני העוקבים הישראלים.
"הראש" של האינסטגרם זה לא הראש של הפייסבוק. בשונה מ- פרסום בפייסבוק שם הראש עובד באותה הדרך וגם באותה מערכת. בפשטות כדי להעלות תמונות שיגררו הרבה לייקים, חשוב שיהיה בהם איזה שהוא מסר מעניין, חדש ומעודד אינטראקציה. הצעירים שולטים באינסטגרם והם פתוחים לרעיונות חדשים ולדברים מגניבים. זאת אומרת פרסום באינסטגרם מחייב כמו כל פרסום, קונספט , אסטרטגיה ופיתוח שפת מותג. תמונות משמימות אין בהן רעיון או מסרים, לא יעברו טוב. בדיוק בגלל זה אתם צריכים סוכנות דיגיטלית שתפתח להם את החשבון וגם תנהל אותו בצורה מקצועית.
מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
נכון לשנת 2018 יש בישראל כ-3.5 מיליון חשבונות אינסטגרם כאשר מתוכם 50.1% הם נשים ו-49.3% גברים. ב-2019 המספר העולמי של חשבונות האינסטגרם הוא מעל 111 מיליון איש כאשר מחציתם שייכים לצעירים בגילאים 18-29.
הנתונים האלה והפופולריות של האינסטגרם, הפכו אותה לרשת חברתית מגניבה יש לומר, בעיקר עבור צעירים שאוהבים לצלם ולהצטלם, ולבטא רעיונות ולשנות את העולם- יופי של אוכלוסיית יעד למפרסמים, אין יותר טוב מזה לצורך פרסום באינסטגרם.
אז אם יש לכם מה להציע לצעירים או להורים שלהם, התחילו לפרסם באינסטגרם. איך עושים את זה? ראשית לא עושים את זה לבד. יש משרדי פרסום בשביל זה. פרסום באינסטגרם חייב להיות מקצועי כמו כל פרסום אחר.
* היו מותג, אם יש לכם מה להציע, מה לחדש ויש לכם ייחוד למשל: "פלאפל בטעם קפה…".
* צרו אינטראקציה עם העוקבים, "מכרו" להם את הייחוד שלכם בלי להידחף.
* קחו צלם מקצועי לתמונות או לסרטונים, זה שווה את זה.
* השתמשו בתסריטאים, אין טובים מהם לתסריטים.
*אל תעמיסו תמונות עמוסות, זה מעייף את העיניים ומפזר אתכם.
* מסקרים עלה שתמונות עם רקע חלק גדול וגוון אחיד מקבלות יותר לייקים.
* משתמשי האינסטגרם מעדיפים יותר רקע כחול מאשר אדום.
* תמונות בשחור לבן מקבלות 18% יותר לייקים מצבעוניות. (אנשים רוצים שקט…).
* השתמשו רק בכ-11 האשטגים, והאשטג ארוך יוצר חשיפה יותר גדולה.
* 40% ממשתמשי האינסטגרם הישראלים מתעניינים בתיירות, אז גם אם אתם רוצים לפרסם קורנפלקס, אתם יכולים לצלם את זה בסיביר…
* צלמו תמונות שיוצרות השראה ורגש, 38% מהעוקבים יאהבו את זה.
איך ניגשים לפרסום לדור הZ בדרך הנכונה העולם היום שייך לצעירים, כוח הקנייה שמתעצם עם השנים! לנגד עיננו צומח כאן דור עצום של לקוחות מצוינים
קידום אורגני לאתר חדש – 7 צעדים שאתם חייבים לעשות יש לך עסק ותמיד חלמת לפתוח אתר שיעזור לך למשוך לקוחות?רוצה להקים חנות מסחר אינטרנטית
איך ליצור תוכן איכותי שעונה על כוונת הגולשים ? תוכן עניינים ניסוח תקין אוצר מילים נושאים מעניינים תוכן רלוונטי תחומי עניין נכונים פרטו כמה שאפשר
כמה עולה לפרסם בדיגיטל שיווק דיגיטלי 360° תוכן עניינים מהם סוגי השיווק (Pull vs Push) איך מתמחרים שיווק דיגיטלי אילו שיטות פרסום קיימות + טווח
בניית חנות וירטואלית – 8 טיפים חשובים תוכן עניינים למה לבנות חנות וירטואלית אפיון חנות איזה פלטפומרה בוחרים מדיניות החזרת מוצרים חווית משתמש התאמה למובייל
ניהול מערך תקציבי השיווק בדרך הנכונה (לא רק פרסום בפייסבוק) תוכן עניינים פייסבוק כאוקיינוס כחול איך לבלוט בפייסבוק פרסום בערוצי שיווק אחרים שילוב גוגל באפיק