
קידום אורגני לאתר חדש – 7 צעדים שאתם חייבים לעשות
קידום אורגני לאתר חדש – 7 צעדים שאתם חייבים לעשות יש לך עסק ותמיד חלמת לפתוח אתר שיעזור לך למשוך לקוחות?רוצה להקים חנות מסחר אינטרנטית
לנגד עיננו צומח כאן דור עצום של לקוחות מצוינים שהגילאים שלהם מתחילים ב-9 שנים ומסתיימים ב-19. זהו דור ה-Z שנולד לתוך האינטרנט ולא יודע מה זה ללכת לקנות משהו בחנות. בזמן הזה הוא יכול לשחק פורטנייט, לשלוח ווטצאפים שלהם מאתר סקי,
אם מדברים על דור ה-X-Y הם ממש כבר קשישים לעומת הלקוחות החדשים והנמרצים. הם חיים בעולם דיגיטלי שסוחף אותם ללחוץ כל כמה שיותר כפתורים. הם בקיאים בכל תוכנות האינטרנט הקיימות, בכל קונסולות המשחק ומתקינים אפליקציה בשנייה תוך כדי הזמנת המבורגר און ליין.
הם עושים הכול לבד, הם לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות והם לא צריכים את ההורים שלהם לידם בתור מנחים. אם היה דיבור על כך שגיל ההתבגרות יורד וכבר הגיע ל-11 הרי שהיום הוא כנראה מתחיל ב-9 כי ילד שיש לו סמארטפון וכדי להיות מעודכן הוא מנצל את כל הידע הדיגיטלי שלו, ילד שנולד עם ג'ויסטיק ביד, זה לא הילד שאתם יכולים להגיד לו מה לעשות עם החיים שלו, הבילויים שלו והקניות שלו.
דור ה-Z הלך לגן עם סמארטפון. בואו חדשו להם יותר מזה. המציאו להם אתגרים. הם לא קונים כל דבר, קשה לרגש אותם, הם נסערים מהתקדמות טכנולוגית של ממש, והם מסבירים להורים שלהם איך להשתמש בפלפון. הם מרגישים גדולים. לא רק בגלל הפלפון אלא בגלל כל האינטראקציה סביבם. הכול תוסס, חי, שופע והם צריכים להחליט. עזבו ילדים מבולבלים, זה לא קורה להם. הם מחליטים ומהר. לדור ה-Z אין זמן לדפי נחיתה וקמפיינים. עוד לפני שהצגתם להם משהו חדש, הם כבר שמעו, ידעו עליו וכבר הכניסו עליו סרטון ביקורת ביוטיוב. כן ככה הם. נועזים , חכמים וכל אחד מהם בבוא היום ירצה גם לעשות אקזיט.
מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
החיבור הטבעי בין דור ה-Z לרשתות כמו אינסטגרם וטיקטוק, נובע מכך שאין להם סבלנות. עם כל הכבוד להם, ויש להם מסתבר הרבה כבוד, אין להם סבלנות לדיבורים, דפי נחיתה, בלהלהלהלהל. הם רוצים תכל'ס, מה זה? כמה זה עולה? הנה אני קונה.
אם אתם רוצים למכור את זה, עשו את זה באמצעות דמויות שהם מזדהים אתם, רצוי בגיל שלהם, שיהיו בטיקטוק, תנו להם ליצור סרטונים ויראליים והם כבר יהיו בצד שלכם.
היום זה נעשה אפילו יותר קל, קחו לכם אושיית רשת שלמו להם כמה מאות שקלים והם יצלמו לכם סרטון ויראלי שיהיה יותר איכותי מאשר סרטון תדמית עם הפקה ענקית…
במיוחד היום שכל בן נוער עם רינג לייט (תאורה מקצועית) עושה סרטונים ברמה מדהימה.
בכל מה שקשור לטכנולוגיות, אל תנסו בכלל למכור להם, הם יכולים ללמד כל מחיר איך עובד מה ולמה הם לא צריכים או צריכים את זה.
יש להם סט שלם של כישורים ועדיפויות שהם מביאים אתם בזמן הזה וצריך לדעת לדבר אליהם בשפה ובפסיכולוגיה הצרכנית שמתאימה להם. רק אל תנסו למכור להם. זה הדבר שהם הכי שונאים. הם יודעים לקנות מצוין, הם הקונים הכי טובים אבל אל תנסו לעבוד עליהם בטקטיקות של אומנות המכירה, הם יעופו עליכם בעצבים. למה הם ילדים? תנו להם את כל האמת בפרצוף. חברו את הפרסומת שלכם לצעירים בגילם שסובלים בדיוק מאותם סימפטומים של דור Z משוכלל, פרסומות קצרות. סרטונים גג 15 שניות. דברו מהר כי אין להם זמן אבל יש להם יכולת להשפיע על ההורים שלהם להחליף בית.
קידום אורגני לאתר חדש – 7 צעדים שאתם חייבים לעשות יש לך עסק ותמיד חלמת לפתוח אתר שיעזור לך למשוך לקוחות?רוצה להקים חנות מסחר אינטרנטית
איך ליצור תוכן איכותי שעונה על כוונת הגולשים ? תוכן עניינים ניסוח תקין אוצר מילים נושאים מעניינים תוכן רלוונטי תחומי עניין נכונים פרטו כמה שאפשר
כמה עולה לפרסם בדיגיטל שיווק דיגיטלי 360° תוכן עניינים מהם סוגי השיווק (Pull vs Push) איך מתמחרים שיווק דיגיטלי אילו שיטות פרסום קיימות + טווח
פרסום באינסטגרם – עשה ואל תעשה תוכן עניינים יעדים ומטרות מה אתם כן צריכים על הפלטפורמה קמפיין פרסום באינסטגרם עם יעד ומטרות מעל חצי מיליון
בניית חנות וירטואלית – 8 טיפים חשובים תוכן עניינים למה לבנות חנות וירטואלית אפיון חנות איזה פלטפומרה בוחרים מדיניות החזרת מוצרים חווית משתמש התאמה למובייל
ניהול מערך תקציבי השיווק בדרך הנכונה (לא רק פרסום בפייסבוק) תוכן עניינים פייסבוק כאוקיינוס כחול איך לבלוט בפייסבוק פרסום בערוצי שיווק אחרים שילוב גוגל באפיק