
איך ניגשים לפרסום לדור הZ בדרך הנכונה
איך ניגשים לפרסום לדור הZ בדרך הנכונה העולם היום שייך לצעירים, כוח הקנייה שמתעצם עם השנים! לנגד עיננו צומח כאן דור עצום של לקוחות מצוינים
מיתוג עסקי הוא תהליך, שנועד לבדל, לקטלג וליצור הפרדה והעדפה של מוצר או שירות מסוימים. לצורך הפנמת תהליך כזה, יש צורך להבין אם יש לכם מותג ביד. מדוע לא כל מסעדה או בגד ים הם מותג? זאת משום שמותג צריך להיוולד כזה ורק אחר כך נותנים לו את השם והופכים אותו למותג, אבל הוא חייב שיהיו לו את התכונות שהופכות מוצר למותג.
את הטעם המיוחד של קוקה קולה (שהמתכון שלו שמור עד היום בכספת, יחד עם עוד כמה פטנטים) המציא רוקח אמריקאי בשם ג’ימס פמברטון בשנת 1886 והשאר היסטוריה. סביר להניח שאם עד אז היה טעם דומה לו, הוא לא היה מצליח כמו שהצליח ולכן אפשר להבין כי במותג חייב להיות משהו חדשני ומומצא.
גם שירות אפשר להפוך למותג. אם אתם רשת בתי אבות, משווקי צעצועים או ארוחות טבעוניות בוודאי תשמחו לגלות שאם אתם מתמידים, יש לכם מוצר איכותי בים ואתם רוצים לגדול ברשת, אתם יכולים להפוך למותג.
אם יש לכם עסק ואתם רוצים למתג אותו, אתם יכולים לעשות אותו ברשת. תחילה יש להקים אתר מקצועי ובנוי בהתאמה הן בגרפיקה והן בתוכן למוצר או השירות שלכם. חשוב מאוד לבחור שם נכון למותג וגם סלוגן. אלה יופיעו כמובן באתר.
בשלב השני תצטרכו למצוא משרד פרסום שיוכל לעשות לכם שיווק וקידום ברשת. איזה סוג של פרסום, יחליטו אנשי המקצוע במשרד והם צריכים להיות אנשים שיש להם ידע וניסיון בבניית קמפיינים להשגת יעדים.
אם המטרה היא חשיפה, הקמפיין ידבר על דבר אחד, ואם זה שיווקי, הקמפיין ידבר בשפה אחרת. לכל פעולה פרסומית שתעשו יש מטרה היא לא סתמית.
מיתוג עסקי הוא תהליך שדורש שיתוף פעולה מצד בעליו ומשרד הפרסום הדיגיטלי הנרתם למענו. אין מקום יותר חשוב היום למיתוג עסקים מלבד הרשת. כל הישראלים שמחפשים היום לקנות משהו, למכור משהו, לקבל מידע, לשלם ועוד, נכנסים לסמארטפון או למחשב שלהם וגולשים ברשת.
כאשר אתם עוברים תהליך של מיתוג, אתם מלמדים את הגולשים עליכם ועל המותג שלכם, אתם אמורים לעורר את העניין שלהם ולהפוך אותם ללקוחות.
זהו מסע מורכב ולא קל בכלל, אבל בלעדיו אתם תהיו עוד מוצר או עוד שירות ולעולם לא תצליחו להרוויח כמו מותג.
אנחנו נוכל להציע לכם מיתוג, שיווק בפייסבוק, שיווק בגוגל, קמפיינים שווים, חשיפה ונוכחות חזקה ובטוחה ברשת.
אם אתם עושים את מה שאתם עושים הכי טוב, אם אתם מציעים משהו חדש, אם יש לכם חלומות להיות נחשבים בתחום שלכם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם.
איך ניגשים לפרסום לדור הZ בדרך הנכונה העולם היום שייך לצעירים, כוח הקנייה שמתעצם עם השנים! לנגד עיננו צומח כאן דור עצום של לקוחות מצוינים
קידום אורגני לאתר חדש – 7 צעדים שאתם חייבים לעשות יש לך עסק ותמיד חלמת לפתוח אתר שיעזור לך למשוך לקוחות?רוצה להקים חנות מסחר אינטרנטית
איך ליצור תוכן איכותי שעונה על כוונת הגולשים ? תוכן עניינים ניסוח תקין אוצר מילים נושאים מעניינים תוכן רלוונטי תחומי עניין נכונים פרטו כמה שאפשר
כמה עולה לפרסם בדיגיטל שיווק דיגיטלי 360° תוכן עניינים מהם סוגי השיווק (Pull vs Push) איך מתמחרים שיווק דיגיטלי אילו שיטות פרסום קיימות + טווח
פרסום באינסטגרם – עשה ואל תעשה תוכן עניינים יעדים ומטרות מה אתם כן צריכים על הפלטפורמה קמפיין פרסום באינסטגרם עם יעד ומטרות מעל חצי מיליון
בניית חנות וירטואלית – 8 טיפים חשובים תוכן עניינים למה לבנות חנות וירטואלית אפיון חנות איזה פלטפומרה בוחרים מדיניות החזרת מוצרים חווית משתמש התאמה למובייל