תהליך אפיון האתר הוא השלב הראשוני, גיבוש קונספט האתר וכתיבה של קובץ ייחודי אשר מאפיין את מאפייני האתר וכל שאר הדברים הרלוונטים לפיתוח האתר.
הליבה של כל הפיתוח - עיצוב בהתאמה אישית לאתר, גיבוש קו גרפי על פי נתונים על העסק וכמובן עיצוב הדפים והאלמנטים באתר.
לאחר שלב העיצוב נגישים ישר לשלב הסופי, פיתוח מתקדם של האתר בפלטפורמה שנבחרה תוך דגש על התאמה רספונסיבית לכל מכשיר שקיים.
מה עושים היום העסקים בעידן האינטרנט ? הם לא יכולים לעשות עסקים בלי הרשת. אתם מכירים מישהו שמחפש ארון קיר ונוסע לאולם תצוגה של ארונות קיר בלי לגלוש באתרים של יצרנים ומשווקים של ארונות קיר, לקבל מהם מידע מפורט על כל דגם, לעשות השוואת מחירים? אין דבר כזה.
כל מה שאנחנו עושים ובעיקר הצריכה שלנו השתנתה לחלוטין. אנחנו צורכים הכול דרך הרשת, מורידים טפסים, משלמים, קונים, מעבירים כסף מחשבון לחשבון. דמויות המפתח הקודמות של עידן טרום האינטרנט אט אט נעלמות, ויגיע היום שעל כסאו של מנהל הבנק, יישב רובוט…
בניית אתרים זה אחד מתחומי המומחיות של המשרד. אנחנו יודעים לאפיין אתרים ולהחליט איזה סוג אתר מתאים לכל לקוח (יש כל מיני סוגים). אנו נדע להגיד לכם אם יש לכם מותג ביד, ואם כן נעשה לכם מיתוג. ומהאתר שאנחנו נבנה לכם, אחרי התחקיר שנעשה אתכם, אף לקוח לא יוכל להתעלם ממכם ברשת. תהיה לכם נוכחות חזקה, אנשים ייהנו מהאתר שלכם ולא ירצו לעזוב. האתר יביא לכם הרבה טראפיק ואתם תעשו כסף. איך זה קורה?
כי כשאתם מתחברים עם מקצוענים, הלקוחות שלהם יודעים שגם אתם כאלה, והם מעדיפים לעשות עסקים עם אנשים שיש להם שם טוב ואתר שיוצר להם שם טוב ומוניטין. יש משפט שאומרים היום על בעלי אתרים והוא מאוד שימושי "תראה לי את האתר שלך, ואני אגיד לך מי אתה".
יש כמה סוגים של אתרים, וכל עסק חייב להבין מה המטרות שהוא רוצה להציב לאתר שלו. יש מי שמבקש רק נוכחות וחשיפה, יש מי שעושה שיווק און ליין, יש בעלי מקצוע שהמטרה שלהם בבניית אתר מקצועי זו תמיכה בתדמית ובמוניטין שלהם כמו למשל: עורכי דין, רואי חשבון ועוד.
כאשר אנו בונים אתר, אנחנו מיישמים את המטרות באתר. כלומר בניית אתרים לעסקים צריכה להיעשות תוך התאמה מוחלטת בין הנושא של האתר לבין הגולשים. השפה צריכה להיות השפה הנהוגה בתחום הזה, המסרים שהאתר מעביר לגולשים הם סמויים אבל הם חייבים להיות מתוכננים למשל: מוצר זול או יקר, איש שירות מקצועי, אמין, עובד באזור מסוים, ההשכלה שלו היא כך וכך. כלומר: מעבר למידע שמוסרים יש לעיצוב הגרפי חלק בגיבוש המסרים שרוצים להעביר על בעל המקצוע.
בניית אתרים כיום זה כרטיס הביקור הדיגיטלי הכי חזק שלכם. זה מה שירים אתכם, ובמקרה שאתם עושים את זה חובבני, זה בהחלט עלול להפיל אתכם. תזכרו שהרשת לא סובלת חובבנים.
– בניית אתרים לעסקים שדומים לעוד כמה אתרים.
– בניית אתרים בדומה למתחרים.
– בניית אתרים בלי מטרה ובלי משפך שיווקי.
– בניית אתרים בכל מחיר (על זול משלמים בסוף יקר).
אם אתם אנשי עסקים טובים, אתם בוודאי יודעים שכמו שאתם צריכים לדעת לעשות עסקים, ככה אנחנו כבר השתכללנו בהקמת אתרים לעסקים. יש היום המון אפשרויות טכנולוגיות, עיצובים, תבניות ועוד.
מה שאנחנו מנסים להגיד לכם זה, שכל יום שאתם לא מקימים אתר לעסק שלכם, אתם מפסידים גולשים שמחפשים אתכם.